Pages

maandag 2 januari 2012

Skieën/Snowboarden!

Hiiiiiii!

Wie houdt er nou niet van: bewegen. Zelf ben ik er dol op. Als ik er zin in heb... Haha,
Ik ben gek op sporten. En deze week is het weer zo ver: Skieën! Ik vind het geweldig om de berg af te sjezen. Alle wind in je gezicht, heerlijk.




Maar dat is niet het enige leuke aan skieën... In dit hotel (4 sterren :$ ) is het heerlijk om te zijn. We hebben nu alles gehad. In het hotel waar ook het restaurant is, in een Chalet (een huisje) en in een hotelkamer (los van het restaurant).
We hebben hier een heerlijke douche, MEGAGROOT bad en sneeuw!
Dit jaar is er in Nederland niet gek veel. Als het dan koud is, laat het dan meteen sneeuwen! Sneeuwpoppen, sneeuwballengevechten en dus skieën. Daar denk ik aan, bij het woord "winter".
Maar omdat dit een nogal goed hotel is, krijg je ook wel heel goed eten! Heerlijk! Ik ben er dol op!

Maar nadelen zijn er altijd.
Als je duur eten, zoals kreeft en kaviaar, niet lust. Dan zit je heir niet goed! Je moet er van houden, of het durven proeven. Eerlijk gezegd ben ik daar ook niet zo van! Maar ik proef altijd. Klein hapje of niet. Ik geef wel toe, ik heb de kaviaar niet gegeten!

Dus:

+sneeuw!
+ Eten
+ Bad, douche
+ Niet afwassen!
+ Skieën
- Proeven
- Koud en uitglijden...
- Snurkende vader!

Wat doen jullie in de kerstvakantie? Wintersport? Wat doe je dan na het skieën?

xPien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥