Pages

maandag 26 december 2011

App van de week (Week 52)

Last week of the year :)


Ja! De laatste week van het jaar! No fear. Volgend jaar (volgende week) eindigd de wereld niet! :)
Benieuwd over welke app ik deze week enthousiast ben? Lees snel verder!

APP VAN DE WEEK:
Where is my water?

BEDOELING:
Je helpt Swampy met schoon water. Hij is dus een krokodil en woont in het riool. In het begin wordt het al snel duidelijk. Je ziet gemene krokodillen en daarnaast zie je Swampy in een raampje.
Swampy houdt dus van schoon water. Je moet zorgen dat Swampy schoon water in zijn buis krijgt!
Maar je moet zorgen dat het paarse gif niet tussen het water komt, want dan is het vies water!
Je moet ook proberen zoveel mogelijk badeendjes helemaal water te geven en dan krijg je meer punten.:)

PRIJS:
Die was ik vorige keer vergeten :$ Maar dat maakt niet uit, DIE was WEL gratis!
Maargoed, mijn zus had dat spelletje dus gekocht, want die wilde ze heel graag. Ik krijg 'm straks gratis via haar computer (he, he, he)
Maar deze kost dus wel geld... :( meestal heb ik "geen geld" spelletjes. Maar ik was meteen verslaafd aan dit spelletje (binnen 5 seconden op de iPod van mijn zus). Wieeeeeeh, en nu staat ie der :)

Maar dit was het weer voor deze week, deze app. In de Tina kan je ook elke week een app vinden. Prettig Nieuwjaar alvast. (Er komt heus nog wel een bericht voor nieuwjaar (: )

1 opmerking:

  1. Dit lijkt me een erg leuke app, klinkt goed! En wat een leuke blog heb je zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥