Pages

dinsdag 27 december 2011

Test 1 (:

Heeej!

Vandaag, nu, waaaah. Ik ga mijn eerste testje maken (: Jullie moeten/mogen die invullen (:



Okee, hier komt ie (: Waah ik ga helemaal los hier xD
To Happy :D

-----------------------------------------------
1 Wat doe je als je opeens merkt dat je geen van je schoenen meer past?
* Ik meld me af voor school, je denkt toch niet dat ik met te kleine schoenen door de school ga lopen? Ik zeur wel bij mijn moeder.


# Hoe kan dat nou? Ik kijk elke avond of ze te klein zijn of niet! Ze zullen vast nog wel passen. Ik doe ze nog een dagje aan en als ik uit ben ga ik shoppen met mijn moeder/vriendinnen.


Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Zo gaat de uitrukking toch? Nou, wat zeur je dan. Aan met die schoenen. Maar dat gebeurt niet zomaar. Ik heb genoeg schoenen.


--


2 Je komt te laat op school! Wat doe je?
Ik ga gewoon naar school. Waarom niet? Als iedereen mijn blaren zien, weten ze dat ik gewoon niet sneller kon. O, en het zijn nepblaren !


* Ik doe alsof ik heel ziek ben tegenover mijn moeder. Weet zij veel dat ik niet ziek ben. Ik ben een geboren actrice. En sowieso hadden we die dag toch niets te doen


Te laat? Ja , dag. Ik zet 3 wekkers om op tijd te komen!


--


3 Je hebt een rokje aan en je moet fietsen. Wat doe je?
# Ik leg gewoon mijn hand op mijn rok. Hij waait niet omhoog en je ziet niks. No problemo!


♥ Ik heb het al gezegd: wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Nou, nu dus eigenlijk weer. Gewoon fietsen. En sowieso, ik schaam me nergens voor.


* Fietsen? Ha, had je gedacht! Ik kan hopeloos lang zeuren. Mijn vader neemt me heus wel even mee in de auto!


--


4 Je bent ziek . Dus je mag niet naar de disco. Wat doe je?
Ik ga gewoon met mijn vriendinnen. Stiekem . Ik zie wel hoe het lukt. Ik ga in elk geval naar die disco!


# Hoor ik wat te doen dan? Ik lig liever thuis in een lekker warm bedje, dan dat ik tussen de zwetende, dansende mensenmassa moet springen.


* Ik zeur zo dat ik toch naar de disco mag. Mijn ouders rijden me naar huis en weer terug. Ik moet wel vroeger weg. Dat liever dan dat ik niet ga. Maar ik zeur toch net zo lang tot ik het allerlaatste liedje mag horen!


------------------------------


Wat vinden jullie? Welke hebben jullie "omsingeld" ?
Hier zijn de uitslagen:




Meeste # ? Jij bent erg op jezelf gelet. Je denkt veel aan je gezondheid, en dat is goed. Je bent eigenlijk heel normaal. Maar je hoeft niet alles altijd na te kijken. Rustig aan, het komt wel goed. GO ON! Je weg gaat rechtdoor. Jij komt de tijden wel door.


Meeste * ? Wat ben jij een zeurpiet, zeg! Je dreunt tot alles door, totdat je alles naar je wil hebt. Jou motto is: "mijn wil is wet." Wees niet zo op jezelf gericht. Je ouders hebben vast veel moeite aan je kwijt. Zij zijn ook maar mensen. Doe rustig aan met je ouders, verwen ze is op een oude dag. Dat doet ze goed. 


Meeste  ? Je bent een echt schoonheidsmeisje. Alles draait om jou. Kijk ook eens naar andere. Je schaamt je nergens voor, dat is goed. Je bent mooi zoals je bent! Maar vertel je ouders ook dingen die je doet, ze willen graag weten wat er allemaal in jou hoofd rondgaat. Het is goed dat je je niet druk maakt om dingen, maar je lichaam is erg belangrijk . Wees er dus voorzichtig mee!


Doei lieve Dushi's (l)


xxxxxx xPien

2 opmerkingen:

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥