Pages

vrijdag 30 december 2011

Me, myself and I

Heej!

Ik dacht is; laat ik wat over MEZELF vertellen!

Over wat ik leuk vind om aan te doen, wat ik leuk vind om te doen en wat mijn hobby's zijn. Net zoals je vroeger je vriendinnenboekje uitdeelde aan iedereen, iedereen erin liet schrijven, schrijf ik erin voor jullie. De belangrijkste en simpelste dingen over mij (:



Je denkt misschien: Hoe EGO! Maar zo bedoel ik het echt niet (: Ik wil gewoon wat over mij vertellen. Zodat jullie een beetje weten hoe mijn leven eruit ziet (;

Naam: Pien

Familie? Grote zus, mam, pap.

Haar? Bruin, krullend. (ontploft ! )

Huisdieren? 2. Een kat, King, mannetje. Een Russische dwerghamster, Hammie, vrouwtje.


Lievelingskleur(en): ROZE! en Lichtgroen!

Eten: Spaghetti (pasta is hetzelfde xD), pizza, McDonalds, risottto, kip, nog veel meer :)

Leukste om te doen met afspreken: Bios, kletsen, trampoline springen, op de WII, buiten iets doen, met King of Hammie knuffelen, foto's maken!

Leuke tv series: Glee - 16 and pregnant - Teen Mom - iCarly - Victorious - Dergrassi - AWKWARD. - 
Lievelings talentenjacht(en) : Leukste vind ik The Voice Of Holland. Maar ik houd ook van Holland got Talent

Leukste kledingcombinatie: Ik houd zo van sjaals! Die doe ik elke dag wel om. In de winter dan. Ik houd ook van kettinkjes in de zomer, maar die vergeet ik vaak om te doen. Maar het liefst is mijn nek niet bloot.
Ik heb heel vaak een spijkerbroek aan. Vaak gympen like All stars, REPLAY, enz. Soms heb ik ook wel een rokje aan. Of een jurkje. Daar heb ik meestal ballerina's onder. I loooove Ballerina's!!!
Hier een paar foto's van een leuke outfit, het zijn er 8.:










 Foto 1: Daar heb ik een superleuk, wijd shirtje aan van de H&M. Een leuk pofrokje, zwarte panty en beenwarmers. Ik ben dol op beenwarmers!

Foto 2: Sjaal! (: Weer het zelfde shirt van de H&M! Ik ben echt dol op dat shirt! Een een simpele zwarte broek.

Foto 3: Dat is echt mijn lievelingsketting! Ik heb 'm echt elke dag om, als ik geen sjaal draag ! Met een leuk shirt met een strik. Die heb ik ook vaak aan! Dit draag ik dus best vaak, maar matchen doe ik niet zo vaak, eigenlijk!

Foto 4: Een foto uit de zomer. Ik houd van de zomer! Maar ik draag niet vaak rokjes. Ik draag toch liever korte broeken. Net als hier. Op de trampoline ga je ook niet met een rokje! Ik heb een simpel kort spijkerbroekje aan en een wit spaghettiband shirtje. Op de voorkant staat: 100%

Foto 5: De winter is koud, en dit is in de winter, zie je. Al weer even geleden, maar zoiets draag ik graag.
Een simpele spijkerbroek en grijze laarzen. Helaas zijn die nu te klein :( Een leuk Katrien-shirt en een zwarte blazer. Zelf vind ik dit een geslaagde combinatie!

Foto 6: O, daar sta ik een beetje raar (: Haha, nouja. Dit is dus echt in de midzomer! Pfoeh, dat was warm.
Ik heb Birkenstocks aan, witte. Die lopen echt superfijn! Nadeel; aan het einde van de dag kreeg ik blaren. Huh? Ik snap het ook niet!
Ik heb een oranje shirtje aan. Daar ben ik echt verliefd op. Hij is van de ZARA. En een wit kort broekje.

Foto 7: Kan ik niet normaal staan? Jawel, hoor ;)
Daar heb ik een combinatie gemaakt van een beetje een beige kleur. Dat staat mooi bij elkaar. Het is niet eens in de zelfde winkel gekocht! Of van het zelfde merk ook niet!
Ik heb datzelfde shirt  aan als op de trampoline, dat witte spaghettiband shirtje met 100% erop. Daarop een beige vestje van de H&M (H&M verslaafd ! ). Als broek heb ik een beetje een pofbroekje. Wit met beige strepen erop. Het broekje is van het merk NONOSENSE. (of NONO, weet ik niet :$ ). Ik heb ook nog beige ballerina's aan van, eeeeeuuuh, sorry vergeten :P

Foto 8: Last but not least!
Sjee, ik kan volgens mij echt niet normaal staan. Hahahaha,  :P
Hier sta ik dus op een schommel, haha. Ik heb weer dat shirt aan met de grote strik. En dat zwarte blazertje. Een simpele spijkerbroek en blauwe All stars.

Vandaag heb ik weer een sjaal om. En een Abercrombie&Fitch trui. Roze (l) EEn spijkerbroek en gympen. Met een knotje. Ik houd van knotjes :)

Dit artikel word een beetje lang...
Lieve Dushi's, hopelijk weten jullie nu wat meer van mij :)

xPien (: (;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥