Pages

dinsdag 10 januari 2012

Donaldje Duck!!

Donald Duck. Huh? Lees jij dat! Jazeker! Meer weten?

zo zie je maar, je eigen huiswerk maken! Haha


Pff, wat een onderwerp. Donald Duck. Ja, leuk he?

Ik ben verliefd op dat blad. Geweldig! Ik heb dan ook een abonnement. 
Ik kan er niet mee ophouden. Het is gewoon zo'n leuk blad!
Waarom? Dat zal ik je vertellen.

Ten eerste houd ik altijd al van strips. Vroeger vond ik Donald Duck maar een stomme eend. Een éénd! Ik vond het maar raar. In tegenstelling tot Mickey Mouse. Hem vond ik toen geweldig.

Ik ben altijd al gek geweest op Disney. Ik was al helemaal gek op tijdschriften. Dus, waarom niet?
De helft van mijn geld gaat altijd kwijt aan tijdschriften. Ik koop de hele winkel leeg van tijdschriften!

MEIDEN, Girlz, FASIONISTA, TINA, Donald Duck, TOPmodel (als ik me verveel, haha), HITKRANT, DYou , noemmaarop.

Dus, waarom niet een Donald Duckje? Ik kocht 'm, en raad eens? Meteen kwam mijn gewilde gedachten. Zo van: HEBBEEEEEEEE.

Mijn zus wilde vroeger al heel lang op de Donald Duck abonnement. Mijn vader vond dat toen te kinderachtig, vraag me niet waarom. (groep vijf, groep 8)
Dussss. ik krijg een abonnement, en ik was verliefd.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, wat kijk ik nu uit op de donderdagmiddag. Ik sta voor de brievenbus. 'Donald, Donald, Donald Duck!!!!!!!!!!!!!'
en dan, floep, door de bus. AAAAAH, gris ik m weg, ga ik erbij zitten en begin ik te lezen. Heerrrlijk.

(Ik had weer 's geen inspiratie... Sorry. )

xPien

Op welk blad heb jij een abonnement? Of wil je er een?

Vergeet niet mijn poll bovenaan de site in te vullen!
Follow me on twitter: @ThisIsPiensLife !


1 opmerking:

  1. ik heb al 5 jaar en donald duck abbo haha, veel leuker dan troep als de GIRLZ! enzo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥