Pages

woensdag 11 januari 2012

ETEN!

Hoi! Ik ben dus een week op vakantie geweest in een 4 sterren hotel, waar dan natuurlijk een restaurant bij zit! En natuurlijk neem ik dan mijn camera mee! Foto's van de avond zien? Lees dan meer!

Ik ga het dus hebben over eten. Ja, over eten. Ik houd van eten, jullie ook?

Ik heb zelf een beetje het thema bedacht. Ik houd heel erg van eten (heb je al gezegd) dus dan kan ik daar net zo goed over schrijven. Ik bedoel, duuuhh (sorry, dat moest ff, haha)! 
En het spijt me, ik heb vooral foto's gemaakt van de toetjes... :$$

Chocolaatje!

Tiroler nogwat. Aardappelstukjes met vanalles erdoorheen. O, en cola :P

Patatje met!

Pizzaatje met COLA!

(kinder)Champagne!! Vader was jarig... Haha!

De toetjes, nummero 1. Vooral Tiramisu en soesjes.

De toetjes, nummero 2. Chocofontein!!

Soesje, fruit met choco en een met zoet vanille denkik gevuld crackertje!

Wraps! Mmm.

Choco met aardbei.
Oke, dit was t weer. 't Was daar zo lekker. Ik mis het wel, maar ik heb ook weer het gevoel ( als ik hiernaar kijk) dat ik nooit meer hoef te eten!! Burp..

xPien

Ps: Als je toch kijkt, follow dan meteen ;D
Pss: Wil je pleaasse de poll bovenaan invullen??
Psss: Follow me on twitter @ThisIsPiensLife !

1 opmerking:

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥