Pages

zondag 15 januari 2012

Haar haar.

Okeej. Vandaag verveelde ik me dood. Zoals altijd op een zondag. Ik ga een beetje lezen, maar dat wordt toch weer saai. Tv kijken; krijg je gezeur dat je al de héle dag kijkt. 't Zal wel? Computeren, wat moet je in hemelsnaam doen? En je huisdieren worden ook gek van je. Jep, that's me! Maar nu laat ik een paar foto's zien van mijn steile haar 
Pientje met steil haar. Webcam kwaliteit...

Nou goed. Wat doe je als je in de badkamer staat en je verveelt je? Ik ga met Hammie knuffelen. Of iets met mijn haar. Of nagellakken. Noem maar op?
OF JE STEILT JE HAAR!
Ik was al lang aan het dromen om weer is mijn haren te steilen. Dus ik pak de steiltang en zet 'm in mijn haar.


Ik vind steil haar heel mooi. Overigens vind ik krullen absoluut niet lelijk. Ik ben gewend om altijd daar tegenaan te kijken. Spiegel; curls.


Ik begon me af te vragen wat ik nou mooier vond. Ik ben nog een heeeeeeeel klein beetje anoniem op deze blog (althans, my face). Weet eigenlijk niet waarom. Ik ga binnekort on-anoniem (haha, hoe zeg je dat?)


Maarrr. Nu heb ik nog een collage zonderrr face. Het is dus een beetje moeilijk te zeggen wat je mooier vind... maar toch.




Steil vs Krullen


Een grote strijd


By: thisispienslife.blogspot.com


(neem bij steil even de kleur van krullen in gedachten :P)


xoxo Gossip Girl (whahahaa, grapje. :P)


Pientje.


Ps; vull pleasse de poll bovenaan in
Pss: twit: @ThisIsPiensLife
Psss: www.thisispienslife.blogspot.com/2012/01/twitter.html


HELP ME PLEASSE. LOVE YA.
XOOX

6 opmerkingen:

  1. Heee, lief van je! Ik wil je binnenkort wel even een mailtje sturen. Ik wil graag een emailadres voor mijn blog en dan kan ik je daarmee mailen (als ik dat mag van mijn moeder ahahah). Ik volg jouw blog ook wel even. xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je iemand tagt, zeg je eigenlijk; deze tag krijg je van mij dus je kan deze tag ook doen :). en dat moet je dan even zeggen tegen degenen die je hebt getagd. zou het wel leuk vinden als je de tag gaat doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh, haha, sorry ik dacht dat je dat bedoelde! nou je typt die naam in en dan selecteer je die naam, en dan klik je op link. dan zet je de link in zo'n balkje en je hebt een link! ahaha (:

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥