Pages

zondag 15 januari 2012

Zondag

Hooooooooooooooooooooojjjj!!!!

Zondag. Wat voor een dag is dat voor jullie? Voor mij is het een niks-doen-dag. Daarom voor jullie; in een rijtje wat ik allemaal doe op een Zondag.



♥ Op de WII . Mijn spelletjes (die ik heb. Ik heb er in totaal 12...) :
WII sports
WII play
Animal Crossing; lets go to the city
WALL-E
Sports Island
MySims Kingdom (♥)
WII fit (♥)
WII music
Family ski & Snowboard (♥)
Wii Party (♥)
Just Dance 2 (♥)
Just Dace 3 (♥)
(achter leukste staat een ♥)

 ♥ Trampoline springen
 ♥ Tijdschriften/boeken lezen
 ♥ Laptop
 ♥ Huiswerk maken
 ♥ Soms fietsen of een wandeling maken
 ♥ Soms afspreken
 ♥ UITSLAPEN!

En nog wel is andere dingen?
Nu moeten jullie even helpen! www.thisispienslife.blogspot.com/2012/01/twitter.html

Alvast bedankt, Dushi's

xoxoPien

Ps: Vul please de poll bovenaan in!
Pss: www.thisispienslife.com/2012/01/twitter.html
Psss: Twitter: @ThisIsPiensLife

1 opmerking:

  1. hihi zulke dingen doe ik ook altijd.
    Eeerst lekker uitslapen.
    dan warme broodjes met ei eten.
    dan lekker in mijn jogginspak tv kijken en bloggen enzo. en soms gaan we weg, bios, familie of iets anders.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥