Pages

zondag 8 januari 2012

Jaa! Vandaag ben ik weer terug gekeerd naar Holland! Hoe kijk ik terug op mijn reis? Kijk je even mee?
 
 
 
Een week zonder mijn kat, een week zonder mijn hamster. Pff, viel succes. De hele tijd zeuren; Ik mis mijn katertje, katertje. Haha, dat was vast irritant.
En wat heb ik zin in mijn bed! Wat wordt dat een goddelijk slaapje, in een goddelijk bed. ALLEEN!
Ik heb er zooooo'n zin in!
Dat is best raar, haha.

Een weekje skieën. Eigenlijk dus niet. Een paar dagen zijn we naar boven, en meteen naar beneden gegaan. Waarom? Je zag NIETS! Alleen maar mist en ontzettend veel sneeuw. Het viel met BAKKEN uit de hemel. Gelukkig geen regen, maar dit keer sneeuw.
Volgens mij dacht Holland is leuk te zijn. Hé, kom, we gaan Pien is naar Oostenrijk verlangen. Want rara, wat gebeurde er toen we aankwamen? REGEN! WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH. Ik HAAT regen! Regen is stom, vooral in de winter. Hallo, maak het dan sneeuw?!

Ik zit hier tussen alle kerstdingen. Dat hebben we nog niet weggehaald. Haha, echt grappig.

Straks ga ik is een paar reacties zetten. Moehahahahha. Dan krijg ik meer mensen die mijn site zien en denken; hé, die gaan we is volgen. Nou, ik houd je niet tegen! Moehehahahahahaha.

Eng, hè? Wahhahaha, moehahahahah.

xPien die een beetje eng is. Whaahha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥