Pages

vrijdag 6 januari 2012

Foto's

Heeeeeeeeeeeeej!

Vandaag heb ik eens in mijn fotoalbums gespeurd. Niet speciaal naar leuke foto's, maar vooral naar leuke herrineringen. Kijk je mee?

Ik zag namelijk dat ik eigenlijk al is in de krant heb gestaan! Dat was niet tot me doorgedrongen. Haha
Ik zag vandaag ook dat ik eigenlijk een heeeeeeeeele lieve kater heb! HAha, .
Ik mis 'm zo! Weeeh ik wil zijn lieve kopje aaien!
Ik zag ook weer de foto van mijn kat die vermist was. Zielig beest. HAahahahhahaa. Ik was net klaar met die folders; en wie komt daar aanlopen alsof er NIETS aan de hand is? KAtertje katertje! Leuk dier.
Eigenlijk ben ik zoveel tegengekomen. TE saai om dat allemaal te lezen!

Ik heb vandaag ook wat films gekeken. Geen idéé welke! Nouja, hoe ze heten. Hoezo slecht geheugen? xD

Ik heb ook lekker veel in de dikke laag sneeuw geschreven! Mjaaaaa, superrrr!

Ik schrok er wel van toen ik hoorde dat Nederland half onder water lag! JEetje, veel suc6 everybody there!

Grrrrrrrrrrr, ik moet me pyjama gaan aandoen. Blah, blah, blahhhh. Stom gezeur! :P

WAt ben je an het doen?
WAt typ je allemaal?
Heb je je tanden al gepoetst?

Haha. xxxxxxxxx Love you, Pien

3 opmerkingen:

  1. als je een poll wilt moet je naar ontwerp gaan, dan in de zijbalk klikken op gadget toevoegen, naar beneden scrollen en zoeken naar enquête en dan je vraag en antwoorden intypen!

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @my very own lookbook:

    Dankje!

    x Pien-> blogger from "This Is My Life"

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥