Pages

donderdag 5 januari 2012

Nul inspiratie!

AAAAAARGH

Ik kan hier zo niet tegen! Ik ben hier dus op wintersport en daardoor krijg ik echt nul inspiratie. Moet ik dan berichten schrijven over elke muts die ik zie, elke helm, handschoenen? Of moet ik in de SPAR naar een leuke tandenborstel op zoek? No way.

Ik kan wel elke dag gaan uitleggen hoe het skieen was, maar of dat zo interessant is??
Pff, ik weet echt niet waar ik het over ga hebben.


Maar, ik moet IETS typen. Welke blogs hip zijn ?
Neehh, dat weten jullie zelf ook wel. Of, nouja, hopelijk ;)

Ik kan ook wel over mezelf gaan vertellen, maar daar kwamen niet veel reacties op. Nouja, wat moet je daar ook op reageren? Alsof jullie het iets boeit? Volgens mij heeft niemand dat gelezen! Haha
Maar ik vraag me eigenlijk af... Leest iemand dit? Ik heb maar liefst 4 leden! En ZERO reacties! Maar ik moet niet zeuren. Ik ben blij met de leden DIE ik heb. MEGAblij!

Ik hou van mijn leden!

Ik weet nix te vertellen. Of toch wel?

Ik heb wel iets onwijs leuks gedaan. Maar de foto's heb ik nog niet :'(

Ik kwam eraan toen ik keihard in de sneeuw viel. Ja, dat doe ik. En ik ben er behoorlijk goed in! Haha!
Goed in sport: Vallen.
STomme sport: VALLEN!

Maar ik kwam er zo wel achter. Ik dacht; wat nou als ik eens een fotoshoot doe met mijn oorbellen! In de sneeuw!
Ik vond het zelf heel origineel en heel leuk. Dus toen ik in ons kamertje aankwam, pakte ik mijn pink camera en mijn oorbellen. Ik legde ze in de sneeuw en FLITS. Foto.

Wat vinden jullie, leuk idee?

xxx Pien

1 opmerking:

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥