Pages

zaterdag 14 januari 2012

Twitter

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mobiel hulp AUB!!

Ik mag een nieuw mobieltje uitzoeken voor mijn verjaardag! Maar ik heb geen idee wat ik graag wil! Willen jullie alsjeblieft helpen?

Okee, zo kan je helpen:


  • Je schrijft op welk mobieltje je hebt
  • Je schrijft de min- en pluspunten op
  • Je mag ook opschrijven welk mobieltje je gaaf lijkt
  • Je mag op twitter ook zo'n tweet schrijven ( @ThisIsPiensLife )


Alsjeblieft help! Alvast bedankt voor de gene die hier op reageren !!!

xoxo xPien

Don't forget to follow me on twitter! @ThisIsPiensLife , GFC and BlogLovin' !
Wil je pleaassse de poll bovenaan de pagina invullen?

7 opmerkingen:

  1. ik heb een iphone echt een superfijn mobiel, het touchscreen werkt goed, apps van alles wat je je maar kunt bedenken, goede verbinding met je netwerk. alleen doet wifi het soms niet, maar dan schakel ik 'm even uit en aan en dan doet 'ie het weer (:

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iphone heeft 1 minpunt: hij is duur :(
    ik heb een blackberry curve, maar dat is geen aanrader ofzo. hij doet het goed als een gewone mobiel waar je op kan twitteren en op internet kan. maar als je het geld hebt zou ik zeker een iphone nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @SuuS ;

      Ik wil zelf wel graag een Blackberry. Wat is daar niet goed aan dan?

      xoxo Pien

      Verwijderen
  3. Hee,
    haha ik snapte je eerst niet haha dat ik je moest helpen maar ik zal je helpen haha.
    Ik heb zelf een blackberry. een witte. Een curve. de pluspunten zijn ping, overal internet. nadelen zijn ontzettend sloom internet, hij loopt vaak vast en ik vind hem niet heel fijn.
    Een andere mobiel als je er geld voor hebt. een iPhone 4! dat is zoooo fijne mobiel!
    succes!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde zelf graag die Blackberry kopen, char. Het stomme is dat mijn vader het moet kopen. Hij vind 150 al heel erg veel!! (zijn eigen is 120 :O )
      Ik weet niet wat ik moet kopen onder de 150 wat nog leuk is ook. Ik wil een iPhone of Blackberry, maar ik heb al een iPod. Dat is het probleem. En de prijs. Veel succes met een hip mobieltje uitzoeken met mijn váder! HELLUPP.

      Verwijderen
  4. Wat dacht je van een Samsung Galaxy Y, of Gio ofzo dan? Die zijn onder de 150 euro en zijn gewoon goede smartphones! Ze hebben apps en je kan er internetbundels bij kopen! Super fijne telefoons voor dat bedrag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comment is one comment more ♥ And that one comment make me really happy ♥